Utmanad

Har blivit utmanad utav Anna!



*Hur länge har du bloggat? Jag har bloggat till och från sedan Mars 2009.

*Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? Ungefär 7 stycken.

*Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar? Dagboksbloggar. :)

*Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja det tror jag eftersom att jag är det, ingen har sagt något annat. :P

*Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Ja det har jag nog, är inte allt för öppen i bloggen. :)

*I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Inte alls svarar jag, skriver för när jag känner för det för att jag vill och inget annat. :)

*Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? Nej, det har jag inte. :P

*Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Ja det tror jag det kan vara för vissa, som gör näst intill allt för att få fler läsare. :P

*Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Jag ser inga nackdelar med bloggandet hos mig själv.

*Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år? Svart att säga, men som det känns nu så svarar jag ja!




Nu utmanar jag Dessan, Elin och Sanne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill se uppdateringar.

2011-02-24 @ 19:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback