Förkyld..

Jag är förkyyyld.. Det är så jäkla jobbigt!! Skulle egentligen ha vart med Stina och lilla Jeremy idag, men eftersom jag är så förkyld och har även fått ont i örat så får vi ta det när jag är piggilin igen.. Tråkigt nog, men jag vill ju inte smitta dem heller!

Supersnälla Anna ska alla fall göra en ny design till min blogg, det blir nog jätte fint och kul med något nytt! <3 :D

Just nu sitter jag hemma hos Kristoffer och dricker en kopp kaffe, och Albin ligger här på golvet och snurrar runt.
Han har verkligen blivit rörlig nu, jag får verkligen ha koll! :) Snart är han hela 5 månader, vad tiden går fort..
Nu ska jag ta en påtår, adjö så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ja det ska bli jätte roligt att flytta upp igen! :D

Då får vi ta och umgås lite tillsammans med dom små! :D



Gissar att vi syns på Malin och Fridas fest där den 5 feb? :D

2011-01-13 @ 22:42:05
URL: http://sanneswardh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback