Dag 1 – Presentera mig själv.

Då ska jag börja med att prestentera mig själv.
Jag heter Simone och är född år 1991, det vill säga att jag nu är 19 år. Jag har en son som heter Albin, han är snart 5 månader. :)
Jag bor tillsammans med min mamma Carina, lilla syster Linn 18 år och lilla kille Albin,  jag har även en till syster Vickan, som är 27 år. Min pappa finns inte längre med oss, för han omkom i en trafikolycka för 11 år sedan. Innan jag fick barn gick jag i skolan, Omvårdnadsprogramet på Sundsvallsgymnasium, trivdes rätt så bra, men nu när jag har min lilla Albin så kommer jag läsa klart senare, eftersom jag nu är mammaledig och det stortrivs jag med, om dagarna är jag tillsammans med Albin och vi tillbringar mycket tid tillsammans med hans pappa Kristoffer. :) 
♥ Jag älskar mina nära ock kära och umgås mer än gärna med dem ofta. 

Det var en kort presentation, men jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva! :)


Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Varje gång jag läser eller kikar in hos dig på typ facebook så saknar jag dig/er mer och mer! Jag kommer snart. Inte lång tid kvar nu känner jag, haha! Puss gumman <3

2011-01-18 @ 10:16:02
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback