Mvc-besök.

Här sitter jag i min ensamhet, mamma for nyss till skolan och Vickan åkte till frissan för att bli brunett och Linnsa  och Joar gullar i sängen. :P

Vart till mödravården nu på morgonkvisten, det gick bra. Bra blodtryck och socker, mätte och lyssna på hjärtljuden på guldklimpen, 150 slag/min! :) Underbart när man får höra hjärtljuden tycker jag.
Fick också moderskapsintyg som jag ska skicka in till f-kassan. :P



Igår när jag kikade in på Dessans blogg, thegreatpassion.blogg.se möttes jag av något som fick mig jätte glad, och framförallt nyyyyyfiken. :D
Så nu går jag och funderar heeela tiden på vad det kan vara hon har hittat på, gullungen min! ♥



Kommentarer
Postat av: Mallan ^^

Skönt att allt var som det skulle med lillen :) och med mamma så klart ^^

2010-05-05 @ 12:40:36
URL: http://missfoxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback