Tråkigt, tråkigt...

Ja, min rubrik av den anledningen att jag har tråkigt i min ensamhet. :P
Kom nyss hem, vart med mamma och lämnat saker åt min syster på sjukhuset, ja om inte alla redan vet det så ska jag ju bli mooooster snart! :) Beräknat 16 Juni, men nu är det så att min syster yster har symtom på havandeskapsförgiftning, som högt blodtryck, huvudvärk osv. Och hon har fått medicin mot blodtrycket, men det går inte ner, så idag blev hon inlagd på sjukhuset. Stackarn, så himla tråkigt och ligga där, men jag tycker det är bra så dom håller kollen på henne och Lillen! Lillen i hennes mage mår alla fall bra, så det är ju skönt. Annat med stackars Vickan. :( ♥ Får se om hon får komma hem imorgon, eller om dom kommer sätta igång henne, eller plocka ut lillen eller ja, vad vet jag. :P Man får vänta och se!
Linnsan är alla fall och jobbar sitt första pass på Sibylla idag, hoppas det går bra för henne, som det säkert gör. :)
Och mamma åkte just, hon ska på teater och ut och äta med sin klass, eftersom hon har studerat under två terminer nu så skulle dom ha en liten avslutning!

Och här sitter jag och gör inte ett skit! :D Så kul var jag.
Återkommer om jag har något spännande att skriva. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: J I M S H A P P Y L A N D

jisses vilken fin blogg :) Kram!

2010-09-19 @ 18:43:49
URL: http://jimshappyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback