Onsdag heeela dagen lång.

Hallå där! Imorse var jag uppe före tuppen kl 06.30, för att vi skulle vara på sjukhuset med skolan kl 08.00.
Snälla Maja och Janna hämtade upp mig och Linnsan, sen när vi kommer dit för att vi ska få se på under en operation, så finns det ingen patient. :( Less man blev då, jag hade sett fram emot det. Men men sånt är livet, det blir nästan aldrig som man tänkt sig! ;) Så då var det bara att åka hem igen, nu sitter jag här och har nyss fikat med mamma, och nu ska jag ta och avnjuta en kopp kaffe, sedan ta tag i lite skolarbete tänkte jag.
Får se vad resten av dagen har att erbjuda senare.


Fresten så har lillen börjat sprattla på ordentligt nu, hela magen liksom rör sig vissa gånger, och det är så mysigt! :)

Ha't bra, hääj! :D

Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Åh! Jag vill känna på sparkar :D <3

2010-06-02 @ 10:46:13
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Mallan brallan...

guu va myssigt suulan...Lillpöjken sprattelisprattlar <3 man bli ju nästan lite avis :)

sköt om dig/er.!



Kramar.

2010-06-02 @ 13:00:54
Postat av: Cattis

aaawww va kul! :D

2010-06-02 @ 15:33:28
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback