Möte på skolan.

Det där planeringsmötet gav ju inte mycket, bara att mitt hopp om att kämpa nästan försvann, det är så frustrerande att dom inte tar mig på allvar, med tanke på att det var tidigt i Januari jag bad om att få se vilka möjligheter det finns i skolan till nästa år, men först nu kommer skolan med sina FANTASTISKA förlag, jag blir så less på deras negativitet så jag känner för att skita i alltihopa...Men eftersom jag VILL fortsätta vara inskriven i skolan, och läsa under våren så gott det går, så slipper jag skjuta upp ett helt år, så ska jag se vad dom lägger upp för plan, och se den som något positivt! Gymnasieskolan är inte speciellt pedagogisk har jag lärt mig idag, och inte alls flexibel för elevernas bästa, bara för att deras förlag blir minst jobbiga för dom.... Jag tycker det är så DÅLIGT på ren svenska! Varför inte bara ge mig en chans och låta mig testa, går det inte så går det inte, men då har jag allafall fått testat, och går det så är det ju bra!

Jag vet ju att det inte går att planera i detalj, eftersom jag inte vet alls hur det ser ut till hösten och våren, men några alternativ, och en plan så gott det går tycker jag väl med positivitet jag kan få! Inte bara lägga ner allt......

NU ÄR JA LESS!

Kommentarer
Postat av: frida OP08A ;)

det kommer nog gå jättebra! du fixar detta :)

2010-06-04 @ 10:26:54
Postat av: Carina

Dom lägger ner för mycket resurser på annan dynga i stället och gör det precis som du säger, lättast för sig själva.

Bara stå på sig gumman och slå näven i bordet!

Allting går bara dom tjurskallarna lägger manken till. Och är viljan hos dig så stor så fattar jag inte vad dom tänker med?!

Ring och få hjälp från soc, dom vill garanterat att du ska gå färdigt skolan, dom kan nog trycka på dom med.

Lycka till gumman <3

2010-06-04 @ 10:30:21
Postat av: thea von janne

jag känneri gen det där med att dom bara "trycker" ner en och knappt hjälper en, när jag satt på sånt där möte var det samma sak för mig, bara massa kärringgnäll och ovishet! hoppas det löser sig för dig! kram

2010-06-07 @ 08:52:59
Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★

kikar in å säger grattis till liten i magen =)

2010-06-09 @ 15:30:17
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

söt mage :) lycka till. får man fråga hur gammal du är ?:D

2010-08-29 @ 12:53:49
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback