Jätte, jätte, jätte längeseeeeen!

Haha, förlåt...Men det var verkligen super längesen jag skrev nu, usch och fy vad tråkig jag är.
Det är så mycket som hänt på senaste tiden, och av den anledningen är det framförallt jag inte orkat skriva.
Livet har inte vart på topp om man säger så. Flyttade ju som sagt ihop med min bästa vän och stora kärlek, allt var bra och jag var lycklig. Men det blir inte alltid som man vill, utan nu är det slut mellan mig och Krickis, bara så där. Ja, vad ska jag säga, jag kan ingenting göra åt det, för det var inte mitt val på något sett, det är därför jag mått piss, för att det är så fruktansvärt jobbigt och svårt att acceptera att den person som jag älskar något så högt, som varit min bästa vän under lång tid, inte längre vill vara med mig. :( Men nu har det alla fall lagt sig lite, jag har fortfarande jätte jobbiga stunder vissa dagar, men andra går bra. Just nu försöker jag bara se framåt, för trots allt så vet jag att om någon månad kommer jag vara världens lyckligaste tjej. Och jag kommer att klara det galant, även fast det inte nu blev som jag vill eller hade tänkt, på något sätt, jag vill ju ha min lilla familj med Krickis och lillen, men som sagt, nu får jag tänka om, och det gör ont.. Men allt ska nog bli så bra ändå! :)

Vad mer, jo snart är det sommarlov. Det ska verkligen bli jätte skönt, det behöver jag verkligen nu känner jag. Och på fredag har jag planeringsmöte med rektorn och kuratorn på skolan, vi ska planera hösten så gott det går, eftersom att jag har bestämt mig för att gå kvar i skolan, så jag får min utbildning och ta studenten nästa sommar. Så det är ju bra, att det finns möjligheter till det.

Idag har jag inte gjort någonting, har nästan inga lektioner på skolan nu heller. Imorse när jag vaknade satt jag mig och gjorde massa läxor, så jag har röjt undan lite. Ska fortsätta sen så jag blir av med allt.
På min arbetsplatsutbildning som jag hade i 6 veckor på akuten fick jag för övrigt MVG!! :D Asglad för det faktiskt!
Och jag trivdes där sååå bra, skulle verkligen vilja jobba där i framtiden.

Nu ringde mamma som är på väg hem, hon ville att jag skulle göra kaffe. Så jag ska väl ta och göra det, sen sätta mig i solen på ballan ett tag, och bara njuta! :)

Och jag vill tacka mina vänner och min underbara familj som ställer upp för mig och stöttar mig i allt, det är så jätte värdefullt för mig, tack. Jag älskar er! ♥

Åter inom kort, och det lovar jag! (A)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ajdå.. Inte alls roligt när det skiter sig sådär :/ blir bara massa ångest och skit som man helst slipper, speciellt när man har andra saker som är viktigare att koncentrera sig på. Livet är ju som sakt inte lätt alla gånger men du ska se att du snart kommer på fötter igen och jag önskar dig all lycka :)

2010-06-01 @ 12:50:56
URL: http://http://cattisenwiklund.blogg.se
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma & Hundtokig.

Uscha. vad tråkigt när det blir sådär, och speciellt när ni väntar en liten tillsammans.

Jag vet ju hur det känns att stå ensam, och önska att man ska få den är familjen som man längtar efter. Men det går endå!

Som du skrev så kommer du att vara världens lyckligaste tjej om några månader :)



Hoppas att du snart mår bättre och att du kommer på fötter!



Kram!

2010-06-01 @ 13:30:23
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: elin

Nämen, vad tråkigt!! =/ Jag vet att du kommer klara det galanat iallafall. :)

2010-06-01 @ 19:04:23
URL: http://epmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback