Jag hatar kvällarna....

Kvällarna är min fiende i denna stund, jag hatar när det närmar sig läggdax, då kommer den otroliga saknaden. Det är inge roligt alls att lägga sig när det inte känns bra i magen, och man absolut inte vill, men man vet att man måste. :'(

Idag har jag i princip bara ängnat mig åt läxor, är nöjd faktiskt. Sen stack jag ut och körde lite bil med Vickan, åkte därefter med henne och mamma till mormor och hälsade på lite, och hämtade tårtbottnar som Cissi beställt av henne, eftersom imorgon fyller hon år. :)
Och just nu sitter jag bara här och har ingenting roligt att komma med, så jag återkommer imorgon!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma & Hundtokig.

Du får be den lille därinne om lite sparkar på kvällarna, så slipper det kännas så ensamt :)



Kram

2010-06-02 @ 08:49:17
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback