Varför är det bara helg en gång i veckan?

Ja, det kan man ju fråga sig, men en sak är säker och det är att det är jävligt skönt så länge den varar.. ;)
Igår va det skola i vanlig ordning, sedan bar det av till stan en sväng med Linnsan och Alina. Köpte mig en bh, och det var också det enda som fick följa med hem.
Hemma vart det tacos till middag därefter for jag, Linn, Alina och Anders till en lokal där Ammi i vår klass hade 18års fest, hade trevligt med de andra tjejerna från klassen, men det varade inte så länge, sedan var jag sååå trött att jag fick skjuts hem av snälla Anders och va med mammie istället! :D Det var min intressanta fredag det.....

◊ Åter inom kort!

Bye


Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte snygg var BH n kram gumman

2010-01-16 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback