Uppe med tuppen som vanligt.

Idag klev jag upp strax efter sju, som vanligt. Vaknar alltid tidigt av mig själv, av att jag håller på kissa på mig, haha. Det trycker på! ;)
Igår tillbringade jag kvällen på akuten, och samma sak idag, fast från 10.00-18.00. Och imorgon är jag ledig, skööönt som tusan, men då jobbar jag heeela helgen också!
Nästa fredag, alltså den sista april så får jag och min Krickis förmodligen nycklarna till lägenheten som vi ska flytta in i. Det känns ju både spännande och skrämmande, jag som är en sånn mammaunge, men det ska nog gå bra. :)
Nu ska jag ta och slänga på mig nå kläder och sedan bege mig.

Åter inom kort. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kan ju komma hem när du vill Pusssssss

2010-04-21 @ 09:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback