SOOOOOL =)

Hejsan hoppsan!
Jag tänkt börja med att skriva det jag inte hann publicera igår. Dagen började med att jag hade mental träning en timme på Hedberska skolan. Efter det gick jag hem hann bara komma hem så frågade Lena om vi skulle ses så hon kom och hämtade upp mig hemma efter en kort stund, vi for runt i hennes lilla bil, åt på donken osv. Efter det när jag kom hem satt min kära syster Vickan här, följde med henne när hon skulle äta något, haha gravida kvinnor som äter hela tiden... Jag körde bil och det gick jätte bra, eftersom jag sitter här nu och skriver! ;) Haha. Vi hämtade Linnsan och åkte runt o kolla lite. Sedan åkte vi hem.

Just nu sitter jag hemma och har nyss duschat. Ska väl inte göra något speciellt eftersom att jag börjar mitt näst sista pass på akuten kl 13.30 idag, och sen är det bara imorgon kvar, tråkigt...Men ändå skönt att komma tillbaka till skolan igen, saknar mina tjejer! :(
Krickis är och jobbar, trucker som han är! ;) Han är ända borta i E-tuna. Han kommer hem ikväll eller inatt, min älskling! ♥

Det var allt för denna stund.
Puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback