Onsdag heeela dagen lång.

Hallå där, nu sitter jag hemma igen efter att ha varit på Birsta City med Maria och min karlakarl.
Köpte ingenting, förutom att vi åt hamburgare på Sibylla, riktigt gott när man är tjock! ;) Just nu sitter jag och har huvudvärk som jag haft till och från under hela denna dag, jobbigt. Hoppas det går över tills imorgon alla fall.
Imorgon vette tusan vad jag ska fördriva min lediga dag med, men det visar sig nog, vad jag vet är alla fall att jag inte ska få vara med min älskling, eftersom han åker och jobbar inatt, han ska köra till Stockholm så han är inte hemma förens på kvällen någon gång. Sånt är livet och jag har inte nå mer att komma med för tillfället. 

Hejdå!

♥ Jag älskar Kristoffer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback