Ny bloggdesign med passning till ett nytt liv.

Hallå där!
Nu har underbara Däjzzy gjort om min blogg igeeeen, haha. Visst blev den superfin? Jag är alla fall jätte nöjd.
Så tack Desire för din insats! ;) Nu ska jag iallafall börja skriva i bloggen regelbundet, framförallt för min egen skull så att jag sedan kan kika tillbaka och minnas!
Som ni ser och får en inblick i från designen kommer bloggen från och med nu mest utspelas av min och min älskling Kristoffer`s (och alla andra gullisar i min familj och närhets) väntan på guldklimpen, och förändringarna som just nu och framöver pågår i vårt liv, och såklart allt annat som utspelar sig i mitt liv. ;)

Jag hoppas och är ganska säker på att jag kommer engagera mig i bloggen mycket mer nu är förut! (Y)

Åter inom kort.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback