Fredagsmyyyys,

om det såååå är det sista jag gööööör. ;)
Just nu sitter jag hemma och inväntar min älskling som inte alls var hemma när jag kom hem som jag trodde att han skulle, men nu är han snart här viskade en fågel i mitt öra!
Grannarna har fest och sjunger för heeeeela huset, börjar bli jobbigt att höra nu, just nu sjunger dom mamma mia, mamma mia! Hoppas dom går ner på stan eller något annat roligt snart! :P

Nu ringde precis i denna stund Krickis, ska sticka iväg på makkedonken drive in`en nu och köpa en buuurgare, vart assugen på det nu! Fettit och gott, precis som jag själv! ;)  
 
Återkommer imorgon lördag! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma & Hundtokig!

Vad fint det blivit här!

Jag tycker att det låter som en toppenidé att blogga om graviditeten, det gjorde jag och idag superglad över det :)



Hoppas ni hade en trevlig kväll.

2010-04-17 @ 00:43:29
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Linnsan

Men vad fin bloggen är gumman <3 bra du äter burgar, hihi puss

2010-04-17 @ 08:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback