Förbereder mig för en kväll på akuten.

Som ni ser i rubriken så ska jag tillbringa min fredag på akuten. Jag har Arbetsplatsutbildning där och har haft det i 4 veckor nu, har två kvar. Jag trivs jätte bra och har två kanon handledare som lärt mig massor under de 4 gångna veckorna. :)
Nu ska jag ta och göra mig klar för att sedan sätta mig på bussen om ungefär en timme. Och när jag slutar ikväll är min älskling Krickis också hemma, saknar han. Han har varit och jobbat nu sen i onsdags, så ska pussa på han rejält sen. :)
 
Ha en bra fredagkväll, för det tänkte jag! Pussåhej


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fin din blogg blev puss

2010-04-16 @ 17:21:46
URL: http://kallamigsulan.blogg.se/
Postat av: Mallan ;)

Gu va fin din blogg blev! Måste höra me dessan om inte hon kan fixa en till mig med! =)

Kram

2010-04-16 @ 19:32:57
Postat av: Simone

Svar: tack mamma, och tack mallan! Ja gör det malin! :P

2010-04-16 @ 20:59:53
URL: http://kallamigsulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback