1 dag kvar.

God dag mina vänner! ;)
Idag har jag haft en bra dag trots det jätte tråkiga vädret som är. Men så klart jag tycker att alltid när det närmar sig sista April så blir det gråväder.
Idag har jag alla fall spenderat min dag på Akuten, min sista dag där.. Min lärare Monica kom också för slutsamtal och jag fick jätte mycket beröm och allt gick över förväntningarna, hoppas jag får ett lite högre betyg än G! (A) Hihi.
Mamma kom också och lämnde presenter som hon köpt, så att jag kunde ge mina handledare som ett tack för hur bra dom tagit hand om mig och hur mycket dom lärt mig, de fick ett varsit armband, och sen ställde jag även en Alladin chokladask i personalrummet. Det uppskattades, så det var kul! Kom på en sak förut, att allt och så mycket som jag lärt mig under mina 6 veckor på Akuten, så mycket har jag inte lärt mig på en sådan kort tid förut, det är otroligt vad man lär sig när man får göra praktiska saker, jämfört med om man sitter i skolan och skriver. :P
Alla fall så efter apun åkte jag på en lektion på skolan, mentalträning.. Och nu sitter jag här och ska göra lite kaffe i väntan på att min underbara familj ska komma hem från Ikea, så jag slipper sitta och tråka i min ensamhet! :P Min hjärta är och jobbar, som han gör mest hela tiden. Han är så duktig min Krickis! ♥

Som ni ser i rubriken så är det 1 dag kvar...Det innebär att jag och älsklingen får nycklarna till vår lägenhet imorgon. :) Spännande!

Det var allt för denna stund, nu KAFFE! :D


Kommentarer
Postat av: Dessan - Bloggdesign, photoshop och en massa annat roligt

Ja precis, det är Louise mamma som gått bort. Hon körde ihjäl sig idag :/ Det bara kom som en chock! :O

2010-04-29 @ 23:05:08
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Malin

Oh så synd för dig att den roliga snubben inte kunde släppa allt han hade för händerna för din skull utan att han lät sitt arbete gå för dig din lilla stackare!Och villken tur att du inte behöver låna den bilen igen, fel och montera en dragkrok på sin egen bil när man ska åka runt och dra släpvagn......... Information:Alias/namn sur kärringE-postadress: URL:



Ett uppenbart irritationsmoment ;) av "somebody"

//Malin

2010-04-30 @ 07:12:11
URL: http://missfoxan.blogg.se/
Postat av: Cattis

vart har ni fått lägenhet då? :)

2010-04-30 @ 07:45:21
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Jaha, ja jag förstår det! Inget namn fanns det med heller. :/ :P



Jag skulel innbilla mig att det var Anita. Men men man tror så mycket. Man om jag fick gissa så var det hon. Men skit samma, jag är glad ändå ;) Kramis

2010-04-30 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback