hej

Jag tänkte svinga igenom vad jag haft för mig sedan sista april.
Väl på sista då, så umgicks jag med min älskade, Maria, Dessan mfl. Vi grillade och drack hade det mest trevligt.
Fredagen tillbringade vi nästan hela dagen hos Maria och Dessan, sedan hem och myste till film. Lördagen, hem till Krickis på ön och krattde, eldade gräs och solade ;) Kvällen ängnades än en gång till grillning och öldrickande hos Maria och Desire, mycket trevligt. Söndagen var lungn som söndagar för det mesta brukar vara, var barnvakt åt Hannes, grillade osv. Det var min långhelg med några snabba ord. Mycket trevligt och soligt.

Idag klev jag och älsklingen upp tidigt, jag förhörde honom på massa frågor om lastbil eftersom han senare på dagen hade uppkörning och han klarade den, precis som jag trodde. Så det var dagens höjdpunkt :D
Mamma hämtade även ut mitt pass idag, snygg_tjej_91 på bilden haha. Sedan for jag och älsklingen och beställde nytt bankomatkort till mig, eftersom jag är så klantig och har sönderdundrat det gamla. Därefter åkte vi på City Gross, sedan hem till ön och åt spagetti och köttfärssås, super gott! :D
Har inte gjort så mycket nu under kvällen, druckit kaffe, surrat och kollat på tv ungefär.

Grillat, sol och en kall öl det kan man kalla sommardag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback