smulpaj med smak av hallon.

Hej! Idag började min dag med skola, jag och Linnsan hade nationellt prov som sagt, vi fick varsit svagt G. Efter skolan mötte vi upp farmor och åkte med henne och fikade på Cafe Charm, trevligt. Fick presentkort och pengar av henne. Efter det for vi hem där Kricka väntade på mig, vi for och åt en pizza och sedan åkte vi ut till Sandra och hämtade min gamla telefon som hon råkade få med sig igår, så nu har jag satt i kortet i den nya, är nöjd. Efter det åkte vi ut till Birsta och jag köpte tre par skor på skopunkten, billigt och bra. Sedab gick också på ICA MAXI och köpte smulpaj och lite annat sedan for vi hem till kricka och mumsade i oss det med Marcus och Hannes. :) Nu sitter jag bara här och är nöjd över min födelsedag och det fantastiska firandet igår, jag tror inte någon förstår hur tacksam jag är från igår. :D
Var även med i dagbladet idag, mamma som skrivit och skickat in. :)


Jag fick en likadan telefon som den på bilden ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback