jag älskar min älskling.

Tjena fan!
Min dag började som nästan jämt med skola, hade nationellt prov i matte del 2, det kändes som att det gick helt okej.
Efter skolan gick jag in till stan, började med banken för att ta ut pengar. Jag och min älskling skulle köpa en bil, men det blev aldrig av. Strosade runt på stan en timme ungefär i min ensamhet, ganska skönt. Därefter kom Krickis och hämtade upp mig, vi åkte till hans farmor och farfar och fikade oså. Efter det snurra vi runt lite och nu är vi entligen hemma hos honom. Skönt, har varit så himla trött idag. Imorgon är sista skoldagen för den här vecka, helt underbart med långhelg. :)


 

Dessan har än en gång gjort om min blogg, nöjd jag är nu då. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback