Here I am.

Tjoho. Jag har inte haft någon lust att blogga på senaste tiden, hehe. Men nu tänkte jag med några korta meningar berätta vad jag haft för mig senaste tiden. I torsdags var jag på skolan, och på kvällen var jag, Vickan och Kricka ut och åt trerätters på en restaurang som heter tusen och en natt, mycket gott och trevligt. Under fredagen var jag med min älskling under dagen, och mot eftermiddagen for vi och åt på Bite Line med Jocke, efter det spelade vi pingis. :) Jag var bäst! haha. Under lördagen var jag och Kricka ut och tävttade husvagnen och den blev kanon fräsch. Mot kvällen bar det av hem till Krickas faster m.famlilj, där vi firade hans farmor som fyller 70 år. Det var mycket trevligt, vi åt, drack och kollade på Eurovision song contest, och jag tyckte det var rätt att Norge vann. :) Efter det satt vi och surrade sedan bar det av hemåt.
Igår när vi vaknade tog vi med oss rocky och köpte en varsin glass, och sedan promenerade vi upp till hans faster för att hämta bilen. Det var min "långhelg" med några snabba ord. Mycket trevligt.

Jag älskar min mamma så himla mycket.  ♥


Här nedan kommer lite bilder från min 18 års fest. :D



                                                                                   





                                                                                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback