En rolig och solig söndag.

Halloj! :) Idag är det en bra dag, för det första så vaknar jag av att det är soligt vilket jag älskar. Sedan ska min släkt komma idag och jag ska få PAKET, eftersom imorgon fyller jag 18 år, men ska firas av släkten idag! ;)

Igår vaknade jag upp i husvagnen, skönt. Under dagen var jag runt och åkte bil med Mats, eftersom Krickis låg och sov till 14.00. Efter det solade jag lite men det blåste så mycket, sedan for vi hem till mig jag duschade och sen var vi ut och åt på kina med Jocke. Trevlig stund, tog även en glass på mcdonalds. Efter det åkte jag och Krickis och hyrde film, Wallander- , men jag somnade efter halva så det var mindre roligt. Och i fredags som sagt var vi i husvagnen och grejjade på och tog några öl.

Grattis till min vän Amanda som fyller hela 20 år idag! :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback