det är så skönt att sova i husvagn.

Halloj! Sitter på skolan nu, har lunch innan det hade jag prov i medicinskgrundkurs (diabetes) och det gick bra tycker jag.
Linnsan är hemma och hämtar sojaglass som hon glömde imorse, eftersom idag ska vi fika på skolan och det är hon och Alina som fix it. ;) Linn ringde även mig precis och sa att jag fått mitt nya bankomatkort, det var kanon så man kan ta ut pengar nu under helgen. ;) 
Efter skolan idag ska jag förmodligen åka ut till husvagenen med mig älskade karl, förhoppningsvis sova där. Jag njuter så mycket när vi är där, fint väder, grillning, öl och sova underbart i husvagnen! :D


Kommentarer
Postat av: linnsan

du är så fin:)

2009-05-09 @ 11:17:15
URL: http://ruuuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback