Den bästa söndagen jag varit med om.

Idag fyller jag 18 år, GRATTIS TILL MIG SJÄLV. :D

Igår var en helt underbar, överaskande och kul dag. :D
Dagen i ära började med att jag vaknade på morgonen och hjälpte mamma med att göra smörgåstårta, eftersom att släkten skulle komma hem till oss kl 15.00 som jag trodde, men vid 13.00 sa kricka att vi skulle åka hem till han en snabbis, när vi åker i rondellen ut till han, kör han åt fel håll. Helt plötsligt skulle vi till min syster vickan när vi kom fram dit kom min andra syster Linnsan ut och säger kom om tio minuter och då började jag ana någonting. Så jag fick köra lite bil runt där sen tillbaka dit, när jag då kom in säger dom, välkommen nu ska du bada. Jag blev förvånad som tusan men jag hoppade då i och satt och bubblade, fick ansiktsmask, hårinpackning osv. Efter en stund kom mamma och mormor även dit, och därefter kom alla andra i släkten också. Vi mumsade i oss, smörgåstårta och vanlig tårta. Jag öppnade presenter som bestod av en ny mobiltelefon, mycket behövligt, en kamera, presentkort och smycken. Jag vart super nöjd över dem. Efter ett tag där åkte alla hem och vi satt ute och surrade och så.
 
Men helt plötsligt när jag står i hallen och håller på med telefon, möts jag utanför dörren av alla MINA bästa brudar, Alexandra, Malkan, Sandra, Dessan och Patricia. Jag blev så himla förvånad, och glad förstås, jag hade verkligen aldrig kunna anat någonting om att dom skulle komma. Det kändes som om vi inte hade setts alla tjejerna samtidigt på flera år.  Dessan.b och Cassandra kom också förbi en sväng, Därefter dök Johan och Malin upp, och mot slutet kom Alexandra.b.
Vi satt och pratadade, drack vin och öl, och grillade gjorde mästerkockarna, Roine och min älskade karl.
Linn, Alina, Vickan och Anna var också där under hela tiden och det var dom som fixat allt, ett jätte stort tack till er och alla andra som var där, det var en helt fantastisk dag. :D ♥ ♥ ♥ ♥

Nu på morgonen klockan 10.20 har jag och Linnsan nationella prov i engelska, speaking. usch. :P
Återkommer senare :D  TACK OCH HÄJ!

Älskar Kricka hur mycket som hellst.

Kommentarer
Postat av: Dessan

grattis sulan! :D

2009-05-11 @ 10:42:10
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: SULAN

tack gumman! :D

2009-05-11 @ 19:41:34
Postat av: ruuut

Var så kul att du gillade de gumman :) Puss älskar dig <3

2009-05-11 @ 22:13:59
URL: http://ruuuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback