järngänget ;))))))))))

Halloj! Idag har jag varit ledig från apun, det var skönt. Jobbade ju på lördagen det var ganska segt och kliva upp tidigt då men det gick ju bra. Idag har jag varit och pimplat med Krickis och KAMRATEN :D hehe, det var guldnappet på sidsjön men vi fick tyvär ingen firre, och det var så kallt mot slutet så vi åkte hem. Nu har vi ätit och kollat på en film som var ganska bra.
Imorgon är jag ledig också så undra vad man ska hitta på dårå.
Jag längtar så mycket till sommaren nu så det är inte klokt, men det börjar närma sig med små steg alla fall.

Har inte något mer intressant att skriva nu så. ADJÖ :)

Kommentarer
Postat av: Dessan

Sulan! Nu får du ta tag i detta, börja blogga! Det tar ungefär 5 minuter varje dag! Det kan du nog ödsla bloggen på ;) PUSS!

2009-03-28 @ 09:35:30
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback