Jag älskar att campa!!

Som vanligt så är det långt mellan mina inlägg, men det är för att jag tar mig aldrig tiden till det. Jag vet inte riktigt vad som ska motivera mig, haha när jag väl skriver är det roligt. Jag är störd! ;)
Nu har vi passerat midsommar med, jag var på en camping och hade det helt fantastiskt faktiskt, ägnade mig åt, grillat, öl, basta, grillstuga, pub, underbart umgänge osv. Träffade en del nya människor där, det var kul, speciellt fem stycken som vi träffade, dom umgicks vi med mest hela tiden, kommer även att åka och hälsa på dom i agusti, ska bli super trevligt! :)

Idag har jag inte gjort allt för mycket, vaknade, drack kaffe, gick en promenad med min älskling och Linnsan på hans lunch, mina fötter dog av cpskorna jag hade tryckt på mig! Efter det hem svettig som tusan och duschade och inte så mycket mer efter det, är hos min älskling nu, han är tråkig och ser på tvn och jag är tråkig och sitter här, hehe.
Imorgon kommer min dag bestå av att hjälpa mormor och Sture att flytta, fy vad jobbigt, haha närå det ska nog gå bra.
Det var de få meningarna jag hade nu, ointressant och jävligt va? :D

Åter imorgon med några ord, adjö.


Min kamera spelar mig dessvärre ett spratt, så jag måste lämna in den. En bild på husvagnen alla fall.

Kommentarer
Postat av: Malina!

Kul ni verkade ha på midsommar..vilka va de som ni träffade på campingen, vart bor dom =) ?

2009-06-24 @ 22:49:30
URL: http://tequila.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback