Tråkväder, men jag är glad ändå.

Hej!
Nu är det sommarlov, guuud så skönt. Jag har nyss vaknat upp i Linnsans säng, hon är i Stockholm med Vickan och Anna, hon kommer hem imorgon, egentligen skulle jag också följa med men eftersom jag åker bort på torsdag så tyckte jag att det skulle bli så mycket på samma vecka, så jag stannade hemma. Ska umgås med mamma nu, vi ska åka och köpa en fin skinnjacka till mig som jag hittade på en modemarknad, superbillig och snygg endast 240:- får jag den för! ;)
Slänger in ett inlägg till sen, :O jag kan lova det idag då!




Skinnjackan som är min om bara någon timme.


Kommentarer
Postat av: Dessan

snyyyyygg! :D

2009-06-16 @ 11:15:35
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback