Snart sommarlov.

Hej! Jag måste säga att jag varit så himla lat den senaste tiden när det gäller bloggen. Inte så mycket tid har det heller funnits känns det som. Jag har flängt överallt. Igår åkte jag och Krickis alla fall till Härnösand och besiktade husvagnen, det gick hur bra som hellst. Idag började min dag i vanlig ordning med skola, skönt att det är skolavslutning på fredag. Efter skolan hämtade Vickan upp mig och Linnsan, vi for till Birsta, fick med mig ett par nya älsklingar hem, slänger upp en bild på dem senare. Efter det for jag hem, och min älskling kom efter att han slutat jobbat. Vi åkte och hälsade på Dessan och Maria, åt även korvstroganof med ris där, mycket gott. :) Nu kom vi hem till Krickis för bara en liten stund sedan.
Ska fördriva lite tid med en kopp kaffe och surr, sedan kanske kicka lite fotboll, det är ju super kul. ;)
Så det var allt jag hade för stunden.



Kommentarer
Postat av: Dessan

ja, nu är du allt för lat, nu får du ta tag i bloggen lite Simone :)! Puss

2009-06-09 @ 21:07:26
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback