Strålande.

;) Dåså, nu ska jag ta och berätta vad jag gjort tills nu. Jag åkte med mamma till banken. Sedan virrade vi runt och till slut hittade stället där jag köpte skinnjackan, åkte därefter till max och åt lunch, jag tog en asgod sallad.  Sedan for vi till nått ställe där dom sålde massa saker för 10:-, köpte en del där till husvagnen oså! :) Handlade lite på Konsum och for sedan hem. Nu är jag hemma hos min älskade karl, vi kom nyss in har varit ute och spelat fotboll och busa, avslutade med en promenad vid havet. Det blev ju fint väder nu mot kvällen, underbart tycker jag!
Det var några meningar till idag, känner mig så stoooolt! ;)



Kommentarer
Postat av: Dessan

Det är bra du börjar skriva lite mera, roligt med uppdateringar! :D Puss

2009-06-17 @ 07:30:59
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så fin sulan :) puss linnsan

2009-06-17 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback