Min mamma är bäst!

Hej! Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, vaknade och drack kaffe, åkte med min karl och åt lunch. Kom därefter hem och började städa rummet och tvättade. Satt och pratade med mamma om allt mellan himmel och jord, slutade med att vi båda satt och grät efter att vi haft en diskution om en massa! Men nu är vi glada igen!
Snart kommer Krickis och hämtar mig, då ska vi åka hem till honom och roa oss med någonting.
Vi har också köpt nytt ljud och så till bilen så nu kan man poppa på! ;) Snälla Johan hjälpte oss att sätta in det i lördags även. 


Vi har världens coolaste och bästa hund, jag älskar Rocky!

Kommentarer
Postat av: Dessan

ja, poppa det kan man verkligen säga ;p

2009-07-13 @ 18:19:53
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback