nyyyy design

Halloj, det var ett tag sen men när det gäller att skriva blogg så är jag så himla slö. Jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt, mitt liv eller vad jag gör på dagarna? :P
Ja så kan det vara. Idag har jag varit på skolan, och det var sååå jobbigt höhö, sånt är ju det hårda livet.
Sedan har jag varit och ätit nu med min kära festman, och jag köpte även en solotidning, så sedan ska jag mysa ner mig i sängen och läsa den, ja det va det de!
På sista vet jag inte ännu vad som händer, men det väntar att se. Lä ju dricka nå ölisar och umgås med mina närmaste och käraste :D
För övrigt så passerar jag 18 årrrr om sisådär 13 dagar kanske, det känns kanon bra. Då ska jag verkligen satsa på kööörkort! Det var väl det mest intressanta av de ointressanta jag kunde komma på just nu.

Sulis älskar Krickis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback