Att solen kan göra så mycket.

Vilken underbart härlig dag det varit med sol, jag blir på så himla bra humör. Dagen började med att min älskade karl skjutsade mig och Linnsan till skolan, brukar ju i vanliga fall gå men man ska ju passa på.
Efter skolan hämtade återigen Krickis mig och vi for och tog en glass, som jag även tidigare idag gjorde med Däjzzy hehe, sedan for vi till Däjzzy och Maria där vi blev bjuden på middag. Fiskpinnar, potatismos och kall dillsås, himla gott var det. Därefter for vi hem till ön och krattade, drack kaffe och surrade.
Nu sitter jag här vid datorn och bara kikar runt, senare blir det bara sägen och mysa, kanske blir en film med :)

Ungefär detta har min intressanta dag bestått av, så på återseende! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback